And we’re off….

We_have_lift-off.jpg

 

Uiteindelik is ek terug agter ‘n rekenaar skerm na ‘n week. Die trip af S.A toe was een wat my verander het. Van tyd wat stil staan tot spook stories, ek het hope om te vertel. Dankie vir elkeen wat kom loer na die blog en wat besluit het om te volg. Dis net ‘n simpel follow knoppie wat jy druk, no big deal. Vir my beteken dit meer. Dit beteken ek kan tog ‘n bietjie skryf. Darem goed genoeg dat mense dit sal wil lees. And for that, I thank you.

4 responses to “And we’re off….

Lewer kommentaar

