Oor Gee En ‘N Oophand

hier "blok" Elanè

Sonder om nou soos moeder Theresa te klink, maar ek glo vas dat die wereld kan doen met meer givers than takers.

Dit is al vir baie jare soos ‘n 2de natuur by my om elke maand ‘n pr rand se vyf rand muntstukke by die bank te kry vir die karwagte. Ek het ‘n houer vir dit. Dit voel vir my soos om ‘n klein verskilletjie in iemand se lewe te maak, en ook ‘n manier om die werkloosheid wat al hoe groter in ons land raak, te help beveg.

Ek kyk baiekeer na mense wat wegtrek in hul karre sonder om selfs ‘n gratis erkenning van menswees aan die karwagte te gee, wat nog te sê ‘n muntstuk of twee. Maar met diesulkes het ek glad nie ‘n probleem nie.

My probleem is met die naastes van my. Dit maak my bitter as hulle vergeet wat ek hulle…

View original post 643 more words

One response to “Oor Gee En ‘N Oophand

  1. Dis waar. Die Gaither Vocal Band sing so ‘n treffende liedjie wat sê, If you want more happy than your heart will hold
    If you want to stand taller if the truth were told
    Take whatever you have, and give it away
    If you want less lonely and a lot more fun
    And deep satisfaction when the day is done
    Then throw your heart wide open and give it away!

    Like

Lewer kommentaar

