As Jy Jou Hartseer Leer….

Baie mooi

hier "blok" Elanè

Ek lees hierdie kort stukkie op Johann Els se FB-Page.

En na ek dit herlees en oordink besef ek die impak van hierdie woorde. Dit eggo terug in my eie lewe van die laaste 10jr of so.

Daar was meer as eenkeer wat ek gedink het dat ek gaan doodgaan agv die hartseer hierbinne my – hartseer wat ek op die beste van tye nie kon verwoord nie, ek het gesweer mens kan doodgaan daarvan.

Ek het ‘n diepe soeke gehad om net my hartseer met mense, enige mense te deel, net om teleurgesteld daar weg te draai omdat ek daarna nie minder hartseer in my gehad het nie. Dit was net asof niemand verstaan nie, was dit omdat ek dit nie ordentelik kon verwoord nie, of was dit omdat hartseer nie gemeet/ geweeg kan word nie?

Met jare het ek al hoe meer sinies geraak met diegene om my…

View original post 233 more words

Lewer kommentaar

